Subject: Mürataseme mõõtmine
From: Annika Mõttus <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 24 May 2024 15:18:10 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Ühel meie hallatava elamu korteriomanikul on mure katuselt tuleva
tehnoseadme müratasemega. Jahutussüsteemide hooldajalt vastus on, et seade
töötab samade parameetritega nagu varem, täpsemalt öeldes ei ole katusel
oleval seadmel müratase tõusnud. Kuna korteriomaniku väitel on müra
väljakannatamatu, siis soovime mõõta mürataset. Teie kodulehelt saadud
info põhjal pakute te mürataseme mõõtmiseid. Millist alginfot on teil
tarvis, et saada hinnapakkumist mürataseme mõõtmiseks?

Heade soovidega

Annika Mõttus

Tehniline assistent

Tel: +372 5848 2082

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Stell Eesti AS

Papiniidu 5a/1

80042 Pärnu

 <http://www.stell.ee/> www.stell.ee